aku nak stay!!

warghhh, dah lame aku tak blogging. semua disebabkan laptop aku yang meragam dan tak reti-reti nak elok lagi. tambah pulak dengan keadaan aku yang tak berapa nak stabil minggu nie. haishh, redha je lah kan. nasib baek lah ramai yang bagi semangat kat aku. takde lah rase 'hilang' sangat.

minggu nie agak banyak benda yang terjadi. pagi ahad, aku, zizan, tengku dengan ijat keluar pergi jalan-jalan. mule-mule pergi airport sebab nak pergi bayar tiket flight tengku. lepas dah setel semua, kitorang gerak pergi stadium kuching. tau tak ape yang ade kat sana?? ade jomheboh ouh!! excited giler lah. haha!! saje nak tengok macam mane jomheboh kat sarawak nie jer. tujuan utama kitorang adalah makan buffet kat plaza sarawak. part tu memang masyuk giler lah. makan sampai kenyang!! mase keluar dari kedai tu, memang bloated giler lah. nasib baeklah boleh berjalan lagi. kalau tak, tidur kat situ lah jawabnyer. kitorang gerak balik dalam pukul 5 lebih.

malam tu pulak kitorang pergi majlis sambutan hari raye dekat kampus barat. agak grand lah jugak aku tengok. tapi kitorang bukan pergi nak makan pon. sebab makanan petang tadi pon belom habis hadam lagi. kalau makan jugak, memang nak suruh obes lah jawabnyer. aku pakai baju melayu hijau. kebetulan, same dengan budak-budak tu. memang masyuk lah aku kene bahan. tambah-tambah lagi dengan budak yang aku rapat tu. haishh, redha je lah. aku tak makan sangat pon kat situ. makan dessert dengan buah je sikit.  kenyang lagi ouh makan petang tadi. kebetulan ade budak datang naek motor. ape lagi, pinjam moto buat trip lah antar budak. last sekali, aku balik last dengan wan. sementara menunggu, lepak lah kejap dan sempat lah amik gambar sikit. mase tu, aku harap sangat malam tu bukan malam last aku boleh lepak macam tu lagi.



wiyah.wan.farah


farah.aku.nan.wiyah


kontinjen asasi

hari isnin kelas macam biase. cume petang tu jer tibe-tibe dapat kol ade orang ajak keluar. aku follow je lah. bukan rugi ape pon kan. sebenarnyer aku cuak nak drive malam je. sebab malam je, aku mesti cari line putih nak buat guide. haha!! so, hati-hati dengan aku bile aku memandu di waktu malam kayh. lepas balik tu, aku pergi cari am. lepak dekat cais jap. pastu bile aku rase down, aku keluar duduk kat luar. nampak budak nie chow dari cais ramai-ramai. aku ingat nak balik lewat dari cais tu. tapi ade yang datang nasihat aku suruh balik cepat dan jumpe budak-budak nie. aku ikut cakap diorang tu. aku balik dan lepak kat tangga. ade berita yang tak best. topek kene chow dalam mase 2 3 hari nie jugak. memang malam tu rase tak best lah. masing-masing tido lewat. lepak sane, lepak sini, asap sane, asap sini dan tak ketinggalan pes. haha!! aku tido lewat lah jugak malam tu. mase tu aku tengah fikir kan lagi keputusan aku. hope aku wat keputusan yang betul!!


p/s : tolonglah stop tanye soalan nonsense plizz!! betul tak *tah??

No comments:

Post a Comment