luahan perasaan

tak siapa tahu perasaan aku sewaktu post nie dikarang. dan aku tak nak jugak menyusahkan orang. biar lah aku sorang je yang layan perasaan aku nie. aku memang seorang yang penuh dengan gelak tawa. gelak tawa dan aku memang susah untuk dipisahkan. tapi bile ade berite yang sedih nak mampos, memang aku tak boleh tahan sedih aku. mase nie aku akan nampak lemah.

cube kau bayangkan kalau kau ade kawan yang terlantar kat hospital dan peluang hidup die cume sikit jer. kalau kau nak cakap aku lembik ke pondan ke ape ke, lantak kau lah. pergi mampos sama kau. aku memang tak boleh ambik mudah kalau hal-hal macam nie. cukuplah kehilangan kali pertama dulu. aku tak nak hilang sorang lagi atas sebab yang same. ingat senang ke nak hadapi situasi tu. aku dah lah tak kuat,lemah. ikot hati, nak jer aku pergi airport, balik semenanjung. tapi ade sesuatu yang menghalang aku daripada aku laksanakan niat aku tu.

walau ape pon jadi, kau kene kuat. kau selalu tegur aku sebab aku tak kuat. kau cakap aku lembik macam budak perempuan bile aku sedih. kau selalu risau bile hazri dah takde, aku tak boleh jage diri. kau bimbang giler aku sorang-sorang kat unimas. kau selalu suruh aku cari orang untuk jage aku. aku tak ready lagi lah. tapi, kau tak perlu risau pasal aku langsung. sebab ade orang yang jage aku macam hazri jage aku dulu. kau tak payah lah risau pasal kau kayh. yang penting, kau kene kurangkan berfikir dan sentiase relaks. aku sayang kau.

No comments:

Post a Comment