kisah di malam hari

tajuk yang kurang bersangkut-paut dengan post. harap maklum. blog aku nie dah mule bersawang. maklum lah, semua orang sibuk dengan exam. final tuh. sape tak cuak. aku dengan tak fokus nyer lepas balik dari cuti raye tu. memang agak kelam kabut lah. tapi kite kene cool. haha, kepoyoan terserlah di situ. seminggu yang dikatakan 'study week' tak berapa cukup bagi aku. nak kene bagi sebulan baru cukup. tapi tak semestinyer semua yang kite belajar tu ade waktu exam kan.



minggu exam adalah minggu yang memenatkan, menyakitkan dan segala me-an lah. sumer paper payah tahap gampang hah. kitorang nie otak manusia, bukan otak robot lah. macam lah kitorang boleh ingat semua benda. kalau tak lulus, mulelah keluar ucapan dari ayanhanda tersayang. parah ouh macam nie. aku just harap pointer aku atas tiga jer untuk sem satu nie.

exam dah habes, maknenyer sem satu dah habis. semua orang akan balik ke kampung halaman masing-masing. rase macam baru jer masuk asasi nie. sedar-sedar dah habes dah satu sem. cepat giler mase berlalu. sungguh tidak ku sangka. cuti sebulan tu agak lame bagi aku sebab tak tau nak buat ape. cuti kawan-kawan aku bukan sama pon. kalau ade pon, 2 3 orang jer. tak bestlah nak pergi 'derak'. tapi sape-sape yang ade, jom je lah pergi jalan-jalan. follow plan je lah weyh. klau tak ramai, nak buat macam mane. nanti laen kali boleh buat lagi.

shial!! aku dah blank. haha. stay up bersama tengku dan ditemani 2 controller yang sememangnyer mengiurkan. haha!!






No comments:

Post a Comment