part 2

AHAD
05092010


dah dua hari aku hantar orang. so hari nie, aku lah pulak yang dihantar. nie bermakna tiga hari direct muke aku pergi airport. pagi tu aku bangon awal giler kot. lepas tu tak tido balik pulak tu. memang pelik bin ajaib betol. malam sebelumnyer, aku dag blurr dah nak cari transport pergi airport. kalau tak sempat, mau aku beraya kat sarawak je lah jawabnyer. nasib baeklah geng-geng budak perempuan yang keluar dengan kitorang hari sebelumnyer sudi hantar kitorang. thanks a lot kat diorang lah. korang memang best lah. pagi tu tengok zizan chow dengan van. sayu jer aku tengok. haha.

aku gerak dari kolej dalam pukul 2.30 dengan tengku n geng-geng tu. tapi yang sorang tu tak ikot. mungkin ade hal yang tak dapat dielakkan. redha je lah. awal pagi tu pon memadai lah kan. haha. aku sampai airport dalam pukul 3.30 lah lebih kurang. sekali lagi thank you kayh. sayang korang!! agak lame lah jugak aku lepak airport. nasib baek ramai budak asasi yang same flight dengan aku. takde lah aku rase bosan tahap infinity. lepak, online pastu solat. then, check-in ramai-ramai.

dalam kelibat orang ramai, aku nampak si dia yang memakai baju putih. jodoh beb. nak dijadikan cerita pulak, flight kitorang same. haha, ape maknenyer nie?? haha, just kidding. aku lepak dengan ihsan dan beberape budak laen kat mb. dah lame sikit baru pergi dekat pintu nak masuk. aku sempat lah lepak dengan si dia. aku bajet die nie jenis yang pendiam dan kurang bergaul dengan orang. tapi mase aku lepak dengan die, rilek ajer die bantai gelak dengan lawak-lawak bodoh. aku suke tengok die bile die senyum. haha. perhatian, suke tengok die, bukan suke kat die. dah lah flight delay, makanan pulak takde. nasib baek tengku bawak naek burger pastu dapat kurma dari si dia. flight sampai dalam pukul 9 macam tu lah. memang lari timing lah. sampai-sampai, aku terus cari pak cik aku. gerak pergi uptown cari barang-barang untuk rayer. penat giler lah malam tu. sampai rumah dekat pukul 1 jugak lah. tapi tak tau kenape aku kurang feel nak rayer mase tu. mungkin sebab dah besar kot.



pilih lah jalan keluar korang


aku lepak ampang sehari. malam esok nyer, aku naek bas balik ke redland tercinta. rindu ouh kat rumah, bilik, parent dan adik-adik aku. haha. aku tak sedar pon sepanjang perjalanan tu. sedar-sedar, dah nak sampai tempat aku. lagi 4 kali nafas dah sampai. haha. adelah dalam pukul 6.15 aku sampai, so secara automatik nyer aku tak sahur hari tu. sape suruh tak bangun mase stop kat merapoh. salah bas tu lah, aircond macam sial jer. aku dah lah kurang serasi dengan aircond kuat-kuat nie. mau lemah aku. dah lah sampai-sampai, aku sempat rilek kejap jer. pastu gerak pergi rantau panjang teman adik aku pergi cari baju rayer die. adik jer, abang takde ke?? cari sekali lah. dekat dua jam pusing kawasan tu, baru jumpe baju adik aku tu. sape suruh memilih sangat. haha. nasib baek best maen tawar-menawar kat sini. dapat lah murah sikit. kalau tak, mau nipis wallet ayah aku. malangnyer, baju aku pulak yang tak jumpe, redha je lah. haha, sekarang dah nampak macam aku pulak yang memilih.

cukup lah dulu. nanti aku sambung lagi. kene lah saspen sikit, baru masyuk. haha. padahal biase je kan.


p/s : tahniah kepada yang dah succes tu!! sebelum nie dok maen a step toward succes je kan~ kah3..

No comments:

Post a Comment