kene lagi

aku ingat dah stop hari isnin lepas jer. tadi lepas kelas ade perjumpaan dengan pihak PPPU. tak lupe juge kepada D dan TD tersayang. satu slide cukup untuk memanaskan hati aku. dah lah hari tu kene screenshot, hari nie kene letak dalam slide show lah pulak. lepas tu ugut-ugut nak bawak perkara tu naek atas. bawak je lah kalau kau rase kau betul. kitorang cume nak tegakkan kebenaran jer. mungkin cara kami agak keterlaluan. tapi bende nie bukan first time jadi. dah banyak kali mesej tak sampai dengan betul. kitorang lah yang jadi mangsa.

aku respek yang sorang lagi sebab die memang dengar ape yang kitorang nak cakapkan. takde lah maen potong macam tu jer. nie baru namenyer demokrasi dan kebebasan bersuara. kurang sikit lah rase panas lepas jumpe dengan die tadi. die pandai lah jugak kawal keadaan. dan die cakap die tak salahkan kitorang. die cakap nak siasat macam mane boleh ade maklumat ' pakai kemeja pon boleh'. aku harap benda nie setel care elok.

yang bez bile aku masuk-masuk ET tadi r. aku cube detect die. sumpah aku suke tengok die senyum ouh. die pakai baju kurung bunge biru tadi. aku harap dapat tengok die tanpa cermin mate die. mesti lagi sweet.
haha~


dahlah, aku nak ready-ready nak keluar buke puase ramai-ramai pulak. esok last lecture before kitorang sumer balik ke kampung halaman. mesti rindu ouh nanti. tapi takpe, due minggu je pon. jom ramai-ramai warung 2000 jom!!

* note : aku sendiri tak pernah cakap dengan budak tu.

No comments:

Post a Comment