masyuk giler

macam yang aku cakap tadi, kitorang nak buke ramai-ramai kat warung 2000. aku ingat dalam 20 orang jer yang pergi. tapi ade lah dalam suku budak asasi kat situ. memang bising giler lah. aku gerak dengan zizan pergi desa ilmu dulu. konon nak cari benda yang memang kitorang perlukan. tapi apakan daya, nasib tak menyebelahi kitorang. dah habis dah, carilah yang lain. haaaa, kenal tak dialog nie?? kat mane eyk?? cube ingat balik..

lepas settle kat desa ilmu, aku dengan zizan pergi samarahan. mase tu adelah dalam pukul enam lebih-lebih sikit. hasil yang kitorang dapat kat desa ilmu cume benda yang berharga rm 2.80. tapi bukan barang aku ah. orang suruh belikan. sampai-sampai warung 2000, ade dua laki dan dua pompuan jer. yang lain dalam perjalanan lagi kot. dok situ, ngumpat lah sikit orang kesayangan kitorang. budak tu pulak perasan benda tu dalam poket aku. tengok die macam marah jer. cuak jugak aku. nasib baik die nak dengar explaination aku. muke budak tu dah memang macam nak telan aku jer aku tengok. aku pegang pada janji aku lah~




tengah-tengah makan, hujan mula turun dan akhirnyer memang lebat giler lah. tapi makan memang masyuk. zizan belanja sate 20 ringgit ouh. die memang tak berkire dengan kawan-kawan. memang sempoi giler. bantai sate sampai kembong perot. dah abes sumer, nak gerak balik. mule-mule pikir nak redah jer, tapi patah balik pergi cari payung. tapi last-last, redah ujan jugak jawabnyer. ramai-ramai ouh. memang bez giler lah. bukan selalu macam tu. ade jugak gurlz yang follow. kitorang siap boleh maen pas-pas baton lagi gune casing earphone yang zizan baru je beli tadi. dah macam orang tak betol pon ade kitorang tadi. tu lah perangai kitorang yang memang tak reti nak serius. tapi sumpah masyuk giler~



sampai-sampai kolej, kitorang teros pergi mandi. takut demam lah pulak. dah siap-siap sumer, aku layan PES dulu dengan apeng n asri. tapi sumpah aku rase tak larat. rase nak demam weyh!! huhu. tapi lantak je lah, abaikan sudah. aku kan kuat. haha.


note : tak payah lah cari..tak penting pon..





No comments:

Post a Comment