genap dua hari..

pejam celik pejam celik dah dua hari aku aku duduk rumah. hari-hari last aku kat sarawak lepas habis asasi memang seronok kecuali betul-betul hari last. kelam kabut macam ape entah. tapi syukur takde benda yang buruk berlaku. aku dan kawan-kawan sampai jugak ke rumah kitorang masing-masing.

banyak yang aku dapat kat asasi. macam-macam orang dah aku jumpe. aku taknak mention name kat sini. tapi aku tau ade mulut cakap belakang. tu terpulang kat kau lah nak cakap ape pon. aku rase aku tak pernah nak kacau kau. walaupun sekejap, tapi hubungan kitorang rapat gile. betul lah kata-kata sorang kawan aku. makin pendek masa pengajian, makin sayang kat kawan-kawan yang kau kenal mase tu.

malam dinner kitorang tak grand mane, tapi kitorang enjoy. malam tu memang bising bagai pasar. aku memang tak lepas lah join sekali. bahan membahan. aktiviti utama kitorang malam tu. cari mangsa, bahan kaw-kaw. kebanyakan budak lelaki pakai simple-simple je. siap ade yang t-shirt je. blok M memang sempoi!! memang nasib lah malam tu. duduk semeja pulak dengan nan. memang kene bahan lah mule-mule. tapi dah immune dah. kan3?? dapatlah jugak 1 gambar dengan die.haha!!


ape-ape pon,aku memang rindu dengan korang semua sekarang!!=(

No comments:

Post a Comment