saka,

benda apa tu? warisan turun-temurun? tak berdosa ke kat sisi agama? kite tunggu post satu lagi ok. sekarang nak cakap pasal lain dulu.

dah 2 hari berturut-turut hati senang. terima kasih sangat-sangat. nie tak bermakna aku tak hargai kawan-kawan aku yang lain. aku tetap hubungi diorang. banyak medium yang boleh aku guna pakai. dari yang sekolah rendah, sekolah menengah dan universiti. kalau ada yang tadika pon boleh join jugak nie.

muke gembira ja. walaupun baru je kehilangan seseorang yang bermakna buat dia. sumpah dia nie tabah gile. tak menangis pun. boleh senyum dan gelak lagi dengan family dia. tak bermakna dia tak peduli kat arwah. tapi tu menunjukkan dia bersedia dan redha dengan pemergian tu. lagipun kalau duk ratap je, arwah jugak yang seksa. so, redhakan lah setiap pemergian. sebab satu hari, kita pun akan pergi jugak. cuma masa yang akan menentukan.

aku tak tau kenapa, tapi dia selalu senangkan hati aku. tapi dia garang. haha! pantang buat salah, menyinga nanti. tapi kau memang baik.

No comments:

Post a Comment