terjah!!


klik untuk paparan yang lebih jelas


abaikan selain dari yang dibujurkan. nie yang menarik pasal unimas. die bukan pasal laptop ataupon henfon kene curi. setakat nie, alhamdulillah lah. tak de barang hilang lagi. yang mantap kat sini ialah TERJAH ( aku bagi name sendiri je ). pantang tak tutup laptop, memang macam-macam boleh jadi. lagi-lagi facebook. kejap lagi, adelah status yang mantap lagi masyuk tercipta. kalau dah status masyuk macam tu, konfem sumer pakat dok komen. tapi kan, benda nie dah macam satu benda yang buat kitorang lagi rapat. sebab kebanyakan yang buat kat orang, akan buat balik. benda nie macam berkitar dan tak pernah nak habis. mesti aku rindu pasal nie bile dah abis asasi unimas nanti. paling sedap bahan zizan lah. die lah yang member bahan membahan aku. jangan marah yer zizan. kang te*** lari kang baru tau. kahkahkah!!

weyh, nape kau tinggal aku?? aku sepak laju-laju nak?? aku sorang-sorang malam nie tau tak. 




No comments:

Post a Comment