panaskan enjin

macam mane rase kalau ade kuasa istimewa. contoh nyer macam boleh terbang atau halimunan. kalau lah korang diberi pilihan, kuasa ape yang korang nak?? kalau aku, aku nak kuase untuk sembuhkan penyakit ape je yang ade kat atas muka bumi nie. sebab aku tak boleh tengok orang menangis bile kehilangan seseorang disebabkan sesuatu penyakit. aku pun tak boleh hadapi benda nie. tapi kalau ade benda tu, dah tentu dunia nie tak seimbang. dari segi ape, aku tak tahu lah.

minggu pertama di sarawak. setakat nie tak ade ape-ape yang menarik lagi. tapi epi lah sebab dapat lepak dengan kawa-kawan. kat rumah, sape je yang ade. dah macam ape entah aku kat rumah. boring nak mampus. sepanjang cuti, aktiviti aku same je. kat unimas, macam-macam boleh buat. cuti sebulan memang lame. kalau kat sini, macam-macam benda yang aku dah boleh buat. dah lah kat rumah tak boleh online. huhu. seksa ouh. macam-macam yang terbengkalai.

aku harap aku dapat belajar elok-elok untuk semester dua nie. mule-mule aku ingat nak dismiss je terus. tapi aku bukan seorang yang mungkir janji. lagi pon takkan aku nak menyesal sekarang lepas aku dah tolak tawaran tu. tak jantan lah kalau macam tu. aku tetap akan habiskan asasi aku kat unimas. lepas habis baru fikir nak sambung mane pulak. harap-harap dapatlah ape yang kau nak selama nie.

dahlah, mood menulis masih belum datang.

*saya sayang dia

No comments:

Post a Comment