tekan 'like' jika setuju

tadi mase aq scroll-scroll mouse ke bawah, aq tertarik kat satu video yang dipost oleh wiyah. bile aq tengok video tu, memang rase panas giler lah. moleh pulak diorang maen-maen kan solat. ade lah gaye-gaye yang diorang buat untuk tunjukkan betapa bencinye mereka kat Islam. pada pendapat aq, diorang nie orang Islam yang terpesong. sebab orang-orang bukan islam kat malaysia takde lah mengejek islam sampai macam tu sekali. tapi,banyak kemungkinan boleh terjadi. korang tengok jelah video nie.

video

da tengok?? cam siot jer kan. aq harap sangat lah pihak yang berkenaan mintak maaf. tolong lah jangan hina-hina macam nie. kate 1 Malaysia~

4 comments:

  1. video nih mmg budak krstian..meka main2 lepas hbis skolh..tp dh kna tgkp dh..

    ReplyDelete
  2. ooo. video nih.. geram jugak tgk.. ini kesan kalau x der kefahaman saling agama.. kate nk duk dalam Msia yg majmuk. kner le faham satu sama lain.. adeyh.

    ReplyDelete
  3. as a christian,saye pun malu tgk perangai mereka nie smue..n hope we all can be together without prejudice of one another..=)

    ReplyDelete