exam dan balik kampung

hari nie dah 28 ogos 2010. maknenyer lagi seminggu nak balik semenanjung. rindu giler kat semenanjung. yang aku tau, marah semalam belum hilang lagi. tambah lagi ngan komen ayat pedas yang baru ayap bagitau tadi. macam suruh makan dalam jer. ade aku kisah ke. lantak lah nak suruh kitorang makan dalam ke. kitorang taknak!!

hari nie aku cube untuk merajinkan diri aku. tapi tak tau lak sape yang hasut aku suruh malas. nak kate syaitan, diorang dah kene rantai bulan puase nie. mungkin tabiat lah kot. kalau tak salah aku lah, benda yang kite lakukan berturut-turut selama 30@40 hari, akan jadi kebiasaan yang takkan kite tak buat. contonhnyer kalau kite tak pakai tudung dan kita pakse diri kite pakai tudung selama 40 hari, insyaALLAH kita takkan tanggal dah tudung tu. jangan lah lurus sangat pulak. bukan tak bukak langsung. korang dah bsar, pikir sendirilah ape yang aku nak sampaikan.

dengan berite yang tak best, lagi lah aku rase takde mood hari nie. tapi thankz to 'dia' sebab dah nasihat-nasihat aku td. dah macam mak nenek dah die membebel tadi. jangan marah kayh. juz kidding. petang nie aku bukak puase sorang-sorang. sadis giler lah~ yang laen semua bukak puase kat luar. padan muke aku. sape suruh tak ikut pergi serikin. waaaaa~




afiq, aku nak sweater nie!!




memang menggugat iman


* note : zizan, balik cepat!! aku dah lapar the power of infinity dah nie!!

No comments:

Post a Comment