kebodohan yang menyerlah!!

note : mule-mule aku nak cakap yang post nie takde kaitan dengan perwakilan dari pelajar sendiri. korang tak bersalah dan kitorang pon tak menyalahkan korang.


bodoh lah!! puas lah hati perbodohkan kitorang. ingat kitorang heran sangat nak pergi majlis tu. kalau takde ayat wajib tu, aku rase ramai yang takkan pergi. pergi atas tiket wajib jer lah shiall!! laen kali bagutau lah awal-awal!! boleh kitorang balik semenanjung dulu. ambik baju melayu, samping ngan songkok kitorang dulu. ape motif majlis tu hah. memalukan pelajar asasi lelaki eyh?? bodoh!! kitorang ade maruah jugak lah shiall!! nie tak laen tak bukan, nak membodek lah nie. aku dah biase dah dengan orang-orang yang nak membodek nie. nak sumer nampak perfect. nanti senang nak 'capap'. ngaku je lah shiall!!

selekeh sangat ke pakai kemeja?? korang jugak cakap tu pemakaian formal. maksudnyer tak kire majlis ape, sumer masuk. laen lah kalau kitorang pakai baju round neck tadi. aku ngan zizan yang pakai baju melayu pon blah sekali. bayangkan lah kalau hampir separuh budak lelaki takde. baek tak payah pergi. bagi aku lah, macam ade yang tak kena kalau jadi macam tu. walaupun kitorang takdelah rapat nak mampos, tapi kitorang dah macam satu keluarga. memang bodohlah pen'capap' tu!! pergi mamposlah kau!!

lepas nie, kalau kitorang dapat surat 'cinta', memang aku tak tau nak cakap ape lah. memang tu shiall giler lah!! memang mintak kaki ngan kitorang semua lah. bodoh!! kawan-kawan aku penat iron baju tau tak. bukan bukak-bukak almari, ambik terus pakai. bodoh!! shiall!! kesian bodoh kawan-kawan aku!! kalau tau awal-awal nak jadi macam nie, memang kitorang takkan pergi lah. yang aku tau, kitorang kene halau. kalau dapat surat jugak, memang bangsat lah!! memang tak sayang harte bende kau lah tu.



* sory to readers..tapi aq nak jugak luah.. daripada aq gi wat bende bodoh..

1 comment: