bunyi membunuh di merata-rata!!

walaweh, sedar tak sedar dah masuk hari rabu dah weyh. cuti midsem dah nak habis. takdelah bosan sangat hidup macam ni. bak kata pujangga khairul arshad,'kalau macam nie sebulan pon aku tak kesah'. hidup aku sepanjang 5 hari nie memang dengar banyak pembunuhan. nie salah kawan aku yang tarik aku masuk dalam medan pembunuhan nie. kan aku dah jadi giler. haha!! tiap-tiap mase ade je yang kene bunuh, tak kire mase dan tempat. memang tak menahan lah. yang paling best bile ade yang kononnye nak mati syahid lah. tu bukan syahid, tu bodoh namenyer. kan imahaz kan?? memang patutlah kau kene bahan dengan orang. no heart feeling k. chillax. aku sayang kau lah. sumer sayang kau. kitorang bagi nasihat, cume care je yang kasar ckit. kan kawan-kawan??

No comments:

Post a Comment