-part 2-


macam kembar pon ade



bajet kuat abes



to infinity!!and beyond!!



nie tuan die edit sendiri



jangan tiru aksi ini 



okayh..ni sambungan part 1. kitorang lepak kat pantai damai dalam2 jam lebih. kitorang tak bawak makanan sangat pon. tapi lepas explore tempat tu, kitorang dah bley plan ape nak buat untuk 2nd trip nanti. ade yang cadangkan bbq. aku no hal jer. lagi ramai lagi meriah. lepas gerak dari pantai damai, kitorang gerak pergi kampung santubung. kitorang solat dulu lepas tu pergi cari tempat makan. kebanyakan tempat tutup hari tu. so,banyak mase dihabiskan untuk mencari kedai makan. kitorang sengaja tak nak makan dekat kuching sebab nak merasa selera kampung sikit. tapi sibuk-sibuk cari kedai makan pon, kami sempat singgah kat sebuah rumah. agak bermakna lah buat sorang budak tu. malas nak bagitau sape. takpe helmi, aku diam je. haha!! =)



master plan



pemandu setia



khusyuk giler muke



hobi saya maen jewel quest




fokus kat dua yg hujung tu


gambar kat atas ialah gambar kami kat warung kat mane entah. aku pon tak pasti name tempat tu. yang pasti, warung tu kurang kondusif dan kurang menyenangkan. wiyanh sampai boleh maen lari-lari lagi. lepas dah kenyang, kitorang gerak pergi satok. sebelum tu singgah beli jeruk dulu kat tepi jalan. kalau kat tengah jalan, konfem kene langgar ah wa cakap lu. kitorang sampai satok dalam pukul tiga lebih. aku mencari satu benda berwarna merah. tapi sayang, yang ade hanyelah yang warne biru. kata peniaga, yang merah dah habis stok. kehampaan yang teramat sangat. dah lah tak bez lepak kat satok. huhu~

lepas dah puas kat satok, kitorang gerak pergi waterfront. by the way, aku dengan tengku jumpe lecturer fizik kitorang kat satok. dengan sape, aku tak nak bagi tau lah. kitorang ingat dapat lah tengok sunset dekat waterfront. tapi musim sekarang nie mencemburui kitorang. so kitorang cume lepak-lepak jer kat waterfront tu. malam tu dinner ikot selera masing-masing. kitorang sampai kolej dalam pukul 9. sempat lagi berkelah depan blok A tu jap. macam maen judi pon ade. sumpah lawak giler.



sweet nyer~



gap jauh k



laki pakai handbag??



cute seyh!!



penipu!!



malu-malu pulak



lawa seyh


* credit to unwaniah for the camera and hanani for the handphone ( kamera kecemasan )




No comments:

Post a Comment